01 stycznia, 2008

podsumowanie

Rok 2007, przeminął kilka godzin temu. Zastanawiałam się nad tym jak go podsumować. Przede wszystkim był długi i intensywny. Przyniósł wiele dobrych rzeczy, kilka nieokreślonych i kilka złych.
Na wielu blogach pojawiają się podsumowania roczne, lista najlepszych potraw, zazwyczaj z faworytami miesiąca.
Ja za rzadko piszę żeby wybierać danie miesiąca, ale postanowilam wybrać najlepsze przygotowane przeze mnie potrawy i przypomnieć Wam o nich.

Słodkim faworytem jest Cappuccino Coffee Cake

Obiadowym daniem roku jest Zapiekanka pasterska

A jakie mam plany na 2008?
- dbać o siebie
- częściej pisać na blogu i dzielić się z Wami pomysłami na dobre jedzenie
- zacząć systematycznie ćwiczyć
- systematycznie się uczyć
- znów planować dzień, tydzień, miesiąc i przestać narzekać na brak czasu
- spędzać mniej czasu przy komputerze
- poprowadzić bloga w wersji angielskiej
- kochać sama siebie taką, jaką jestem, a nie tylko od czasu do czasu
- zrobić prawo jazdy
- wyjechać we wakacje, choć na kilka dni do ciepłych krajów na urlop

I wierzę, że się uda.



Szczęliwego Nowego Roku!

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Agata, wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!! Postanowienie nr 2 - bardzo o.k.
A blog w wersji angielskiej brzmi ciekawie; będę miała doping do ćwiczenia swojej marnej znajomości języka! Czy blog będzie w wersji dwujęzycznej?
Jotka-negresca

Agatha pisze...

Dokladniej mowiac blog w wersji angielskiej bedzie pod nowym adresem, jednakze notki beda te same lub zblizone. Kolezanki i koledzy z pracy poprosili mnie o to, a poza tym to swietny sposob na szkolenie jezyka :)

Anonimowy pisze...

Taa szczerymi checiami pieklo jest wybrukowane a drugiej podlogi tam juz niepotrzeboja chyba wiec powodzenia przy realizacji :D

Aga89 pisze...

hej...przez przypadek weszłam na Twój blog... szukałam w googlach coś o ciastku czekoladowym heh ..i przy okazji troche tu poszperałam...fajnie piszesz ..:] i musze zrobić to ciasto z colą i karmelem ..:) pozdrawiam ..jeszcze tu zajrze :)