Oto ja:

Moje zdjęcie
Robertstown, co. Kildare, Ireland
Working mum of amazing girl, wife of great husband and typical Capricorn

01 stycznia, 2008

podsumowanie

Rok 2007, przeminął kilka godzin temu. Zastanawiałam się nad tym jak go podsumować. Przede wszystkim był długi i intensywny. Przyniósł wiele dobrych rzeczy, kilka nieokreślonych i kilka złych.
Na wielu blogach pojawiają się podsumowania roczne, lista najlepszych potraw, zazwyczaj z faworytami miesiąca.
Ja za rzadko piszę żeby wybierać danie miesiąca, ale postanowilam wybrać najlepsze przygotowane przeze mnie potrawy i przypomnieć Wam o nich.

Słodkim faworytem jest Cappuccino Coffee Cake

Obiadowym daniem roku jest Zapiekanka pasterska

A jakie mam plany na 2008?
- dbać o siebie
- częściej pisać na blogu i dzielić się z Wami pomysłami na dobre jedzenie
- zacząć systematycznie ćwiczyć
- systematycznie się uczyć
- znów planować dzień, tydzień, miesiąc i przestać narzekać na brak czasu
- spędzać mniej czasu przy komputerze
- poprowadzić bloga w wersji angielskiej
- kochać sama siebie taką, jaką jestem, a nie tylko od czasu do czasu
- zrobić prawo jazdy
- wyjechać we wakacje, choć na kilka dni do ciepłych krajów na urlop

I wierzę, że się uda.



Szczęliwego Nowego Roku!

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Agata, wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!! Postanowienie nr 2 - bardzo o.k.
A blog w wersji angielskiej brzmi ciekawie; będę miała doping do ćwiczenia swojej marnej znajomości języka! Czy blog będzie w wersji dwujęzycznej?
Jotka-negresca

Agatek pisze...

Dokladniej mowiac blog w wersji angielskiej bedzie pod nowym adresem, jednakze notki beda te same lub zblizone. Kolezanki i koledzy z pracy poprosili mnie o to, a poza tym to swietny sposob na szkolenie jezyka :)

:D pisze...

Taa szczerymi checiami pieklo jest wybrukowane a drugiej podlogi tam juz niepotrzeboja chyba wiec powodzenia przy realizacji :D

Aga89 pisze...

hej...przez przypadek weszłam na Twój blog... szukałam w googlach coś o ciastku czekoladowym heh ..i przy okazji troche tu poszperałam...fajnie piszesz ..:] i musze zrobić to ciasto z colą i karmelem ..:) pozdrawiam ..jeszcze tu zajrze :)