Oto ja:

Moje zdjęcie
Robertstown, co. Kildare, Ireland
Working mum of amazing girl, wife of great husband and typical Capricorn

25 października, 2010

Mini serniczki potrojnie czekoladowe

Moja przyjaciolka Asia spodziewa sie dziecka. Zostalo juz tylko pare tygodni. Postanowilysmy zrobic Baby Shower - to impreza dla przyszlej mamy, na ktorej spotykaja sie jej kolezanki, przynosza prezenty dla malucha, zjedza cos dobrego, porozmawiaja i pomoga przyszlej mamie naladowac akumulatory na nadchodace tygodnie. 

Asia jest wielka fanka czekoladowych sernikow na zimno. Postanowilam zrobic jej przyjemnosc i przygotowac serniczki czekoladowe. 




Serniczki potrojnie czekoladowe
na 15 sztuk.

Skladniki:
500 ml smietany kremowki
3 opakowania serku mascarpone po 250 g kazdy
250 g owsianych ciasteczek czekoladowych
80 g masla
150 g gorzkiej czekolady
150 g mlecznej czekolady
2 lyzeczki zelatyny
4 lyzki cukru pudru


Przygotowanie:

Maslo roztopilam. Ciasteczka zmiksowalam malakserem. Wymieszalam z maslem. Do kazdej foremki nalozylam troche pokruszonych ciasteczek. Odstawilam do chlodnego miejsca na okolo godzine zeby stwardnialo. 

Zelatyne namoczylam w 1 lyzeczce zimnej wody. Nastepnie rozmieszalam z wrzatkiem. Ostawilam do wystudzenia. Czekolady rozpuscilam na parze (kazda osobno). Smietane ubilam na sztywno, dodalam przesiany cukier puder. zelatyne a nastepnie serki. Wszystko zmiksowalam razem. 
Mase podzielilam na 3 czesci. Do 2 dodalam czekolady a 3 zostawilam gladka. 
Do kazdej formeki nakladalam po 1-2 lyzki kazdej z mas serowych, zakrecilam widelcem zeby stworzyc wzorek. wyrownalam wierzch masy i odstawilm wszystko do stezenia na pare h do zimnego miejsca. 

I to by bylo na tyle ;-)



Serniki potrojnie czekoladowe na Listonic.pl

7 komentarzy:

Arvén pisze...

Wow, tego mi trzeba w to szare październikowe popołudnie :)
I ja kocham czekoladowe serniki ;)

Zaytoon pisze...

Oj tak, taka porcja czekoladowej pyszności bez wątpienia nastawia absolutnie pozytywnie i dodaje mnóstwa energii!

majana pisze...

Świetne serniczki, potrójna czekolada - to jest coś:)
Agatek, fajnie,że jesteś :)
Pozdrowienia:)

Agatek pisze...

Arven, polecam bardzo dobre sa.

Zaytoon zebys wiedziala :)

Majanko, ja tez sie ciesze. Mam nadzieje ze wreszcie uda mi sie zwolnic z iloscia pracy, bo po 60 h w tyg nie mam sily na nic :(

aga pisze...

mmm... pycha serniczki:) ale kusisz na noc takimi pysznosciami:)

Paula pisze...

takie serniczki to coś idealnie dla mnie :)

pozdrawiam,
Paula

Russkaya pisze...

Rewelacja...marzę o takim serniczku...ach!