Oto ja:

Moje zdjęcie
Robertstown, co. Kildare, Ireland
Working mum of amazing girl, wife of great husband and typical Capricorn

04 marca, 2012

Zupa ziemniaczano marchewkowa



Potrawy przygotowane przeze mnie ostatnio sa bardzo proste. Ciaza i wieczne mdlosci nie sprzyjaja eksperymentom kulinarnym (przynajmniej w moim wydaniu). 
Jednakze zupa ziemniaczana (w kazdej mozliwej postaci) bardzo mi smakuje i pomaga nabarac sil. 


Dzis przygotowalam ja bardzo prosto.

Zupa ziemniaczano marchewkowa

skladniki:


  • 1 male udko z kurczaka
  • 1 mala pietruszka
  • 1 duza marchewka lub 2 mniejsze
  • 3 sredniej wielkosci ziemniaki
  • sol, pieprz, suszone warzywa 


opcjonalnie

  • grzanki
  • natka pietruszki


Przygotowanie:
do gara wlozylam udko, starta pietruszke, pokrojona marchewke i ziemniaki, dodalam troche soli i pieprzu i lyzke suszonych warzyw.
Zalalam woda i wlaczylam na malym ogniu. Gotowalam az warzywa i mieso byly miekkie.
Udko wyciagnelam, obralam mieso, drobno pokroilam i wrzucilam spowrotem do zupy. Wszystko zmiksowalam, dodalam natke pietruszki i podalam z grzankami.
Prosta ale bardzo sycaca.


Przepis dodaje do akcji ziemniaczanej:

1 komentarz:

Majana pisze...

Mniam, Agatko smakowita zupka!
Pozdrawiam serdecznie:)