Oto ja:

Moje zdjęcie
Robertstown, co. Kildare, Ireland
Working mum of amazing girl, wife of great husband and typical Capricorn

23 kwietnia, 2011

Wesolych Swiat

Chcialam Wam serdecznie zyczyc radosnych Swiat, pelnych ciepla rodzinnego, slonca i radosci. Mam nadzieje ze spedzicie najblizsze dni spokojnie i nabierzecie wiatru w zagle po dlugiej zimie. 

Przy okazji chcialam przeprosic za nieobecnosc. Problemy z komputerem, przeprowadzka i choroba wrzodowa  sprawily ze gotowanie zeszlo na dalszy plan. Od dluzszego czasu jestem na specjalnej diecie i lekach. Mam nadzieje ze niedlugo wroce do zdrowia i znow bede mogla rozkoszowac sie pysznosciami.
Serdecznie pozdrawiam
Agata

2 komentarze:

Majana pisze...

Radosnych Świąt Agatek i przede wszystkim dużo zdrowia!:)

Majana

Gosia pisze...

Zdrowych i Wesolych! :)