02 kwietnia, 2009

Kurczak Marengo

Kurczak Marengo

Przepis na tego kurczaka pochodzi od Linn http://www.cincin.cc/index.php?showtopic=19707
Ja wprowadziłam pewne zmiany.




Kurczak Marengo
Składniki:
4 podudzia z kurczaka bez skóry
400 g pieczarek
1 puszka pomidorów
1 cebula
2 ząbki czosnku
Łyżka natki pietruszki
1 łyżka mąki
Kieliszek brandy (w oryginale jest białe wino, ale nie miałam otwartej butelki)
1 szklanka bulionu warzywnego
Sól i pieprz
Oliwa
Słodka i ostra papryka

Przygotowanie:
Podudzia natarłam pieprzem i mąką obsmażyłam lekko na oliwie. Dodałam posiekaną cebule i pieczarki pokrojone w ćwiartki. Podlałam brandy i bulionem. Dodałam natkę pietruszki i sól. Dusiłam około 15 min, następnie dodałam pomidory z puszki i słodką o ostrą paprykę. Dusiłam do miękkości. Podałam z grubo ciętymi frytkami pieczonymi w piekarniku i kapustą kiszoną.

Gorąco polecam. Danie szybkie do przygotowania i bardzo smaczne.

Brak komentarzy: