Oto ja:

Moje zdjęcie
Robertstown, co. Kildare, Ireland
Working mum of amazing girl, wife of great husband and typical Capricorn

16 listopada, 2008

Orzechowo bananaowe ciasto





Nie jestem wielką fanką bananów, ot jadam je od czasu do czasu bez wielkiego entuzjazmu. Są jednakże 2 desery z bananami, które uwielbiam: grilowane banany z sosem z gorzkiej czekolady i ciasto bananowo orzechowe.
Z racji trwającego Tygodnia Orzechowego postanowiłam upiec ciasto. Krzysiek, który nie lubi orzechów zajadał się nim.


Składniki:
400 g zgniecionych bananów (bez skorek) (to około 3 banany)
225 g (300 ml) mąki
łyżeczka proszku do pieczenia
120 ml oleju
100 g ( 180 ml) posiekanych orzechów
200 g (240 ml) brązowego cukru
2 jajka
szczypta soli i cynamonu


Przygotowanie:
Wymieszać wszystkie składniki w misce i przełożyć do keksówki.
Piec około godziny w 180 st. C.


Proste prawda?

4 komentarze:

Ędward Ącki pisze...

pychotka

Tilianara pisze...

Lubię takie szybkie przepisy, a banany lubię głównie w przepisach na ciasta :)

majana pisze...

No pewnie, ze smaczniutkie! :) Lubię bananowe wypieki :) Pozdrówka.

evelvas pisze...

Lubię banany!
Na moim blogu podałam bardzo prosty przepis na bardzo fajny deserek.