Oto ja:

Moje zdjęcie
Robertstown, co. Kildare, Ireland
Working mum of amazing girl, wife of great husband and typical Capricorn

05 listopada, 2008

Karnawał Polskiego Jedzenia po raz czwarty

Jako, że mój poprzedni post w 3 Karnawale Polskiego Jedzenia został nagrodzony przypadło mi prawo do zadania pytania.
Zastanawiałam się długo nad pytaniem i skoro GabKa zadała pytanie kulinarne ja zadam pytanie związane z czasami PRL-u. Tym co ja pamiętam.

Opisz swoje zabawne wspomnienia związane z kolejkami


Raz jeszcze zasady:
1. Każdy uczestnik pisze post na własnym blogu na zadane pytanie/temat, informuje o tym prowadzącego.
2. Blog prowadzący wybiera najlepsze posty, publikuje je u siebie.
3. Zwycięzca zadaje pytanie w kolejnej rundzie spotkania.
4. My zastrzegamy sobie prawo do moderowania tematów, jeśli nie mają one związku z: kuchnią polską, barami mlecznymi lub wspomniami z PRL-u.
5. Każda dziesiętna runda wraca na nasz blog.
6. Zwycięzca każdej rundy może być publikowany u wszystkich uczestników - pod warunkiem podania źródła, oczywiście.
7. Każdy może brać udział w karnawale - niezaproszonych uczestników prosimy o podesłanie linka do ich strony

3 komentarze:

Sylwia Presley pisze...

no zobacz, akurat teraz blog mi sie sypie...ale opublikowalam oba pytania na Barze:)

Sylwia Presley pisze...

napisałam:)

Anonimowy pisze...

trzeba sprawdzic:)